Tisdag

Ännu en underbar solig dag och Ilska och jag var ute på en LÅNG promis idag, blev nästa 2 tim.
Jag lär mig aldrig att jag måste gå lika långt hem som jag har gått dit!

Ja ialla fall så var vi bl.a. ner till hamnen och där hade gräsen töat fram och det var alldelse grönt, såg lite lustigt ut med is på vattnet, strålande sol och grönt gräs. Kändes som om något var fel :)


Det syns inte så bra på bilden, men gräset var alldeles grönt!

Satt och tittade på slutet på programmet "efter tio" på tv4, där tog de upp ayurveda och gav lite små tips! Lite kul =)



Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin hemsida, ska fortsätta följa den=)

Tack för i dag! Vi får ses snart igen! Kram

2010-04-14 @ 09:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0