Påskdagen del. I

Ja idag har vi redan hunnit vara ute i Järved och tagit en långpromenad ute i skogen! Men vi fick gå själv Ilska och jag denna gång, för vi var ute förtidigt, mamma låg och sov när vi kom.
Tycker det är konstigt att människor behöver sova så mycket med när de är lediga?
Borde man inte vilja skutta upp ur sängen när man är ledig och ta vara på den underabara lediga dagen som man har framför sig!
Men alla lever ju inte som jag och det kanske är tur?!


Kastade pinnar till Ilska i mängder när vi var ute och gick och hon blev så anfådd och flåsade så jag trodde ett tag att hon skulle tippa omkull. Jag var tvungen att stanna och sätta mig ned på huk för att hon skulle lägga sig och hämta andan en liten stund. Tungan hängde långt utanför munnen och lyckades fånga det på en bild.

Senare idag ska vi till Emma, syrran och Thomas och käka middag...så det kommer nog ett inlägg om det oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0