Däckdragning

Ja idag så drog Ilska och jag iväg till Gerdal för att köra lite däckdragning runt sandgropen där!
Det gick kanoners...hon sprang som ett jehu!!


Efter bara uppför så var vi ju tvungen att ta en liten viopaus

så varför inte ta och passa på att njuta av den fina utsikten samtidigt :)
Himla vacket är det där!

När vi var 200 m. kvar från bilen så smäller linan av som jag knutit runt däcket...men det var lättfixat...så då fortsatte vi.

När jag sedan ska packa in sakerna i bilen så hade jag tagit med mig en sax för att jag skulle klippa sönder den trasiga draglinan vi hade liggandes i bilen + ett gammalt koppel som hantaget slitits sönder på. Alltså det var kabinhaken som jag var ute efter (kan vara bra att ha ifall vi behöver förnya eller lägga till en lina på släden)
ja vad tror ni att jag gör........klipper av det riktiga...hela kopplets hake  :S  ååååhhh vad ska jag nu koppla fast Ilska med när jag ska ut och gå??!!!
Jaja, tur att vi har det rosa tygkopplet hemma! Men så otroligt klantigt av mig att inte kolla vilket koppel det var jag tog. Och som tur är så, finns det nya på affären, tänkte ta en sväng förbi Djurmagasinet senare, annars får det bli granngården imorgon!

Var förräsen och pillade Ilska  inärheten av kyrkogården igår och vad vacker det är där under denna helg...fullt med ljus tända överallt...försökte ta en bild men det vackra gick inte att fånga på bild.

Just det ja! jag måste ju berätta att det gick kanon bra för grabbarna uppe i Umeå igår på tävlingen: 2 silver och ett guld blev det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0