Pappsen

Oooo! Vad länge sedan jag bloggade, ja mycket har hänt. Huset är i full renovering.
Men där emellan hände något rysligt...det var nära att jag inte skulle få se min kära pappa i livet igen! Men tapper, tjurig och stark som han är, så lyckades han trotsa alla odds och tog sig tillbaka till livet igen :D
Är så Otroligt glad att du fortfarande finns kvar hos oss och aldrig mer kommer jag att ta någonting för givet. Och ingenting varar ju för evigt!!
 
Till min kära pappa....
Du är min älskade pappa
Så ömt och varmt du min kind klappa
Som en klippa i stormen du alltid stadigt står
Du finns alltid där och tårkar bort min tår
Du busar, skojar, skrattar och ler
Men en faders ögon du genom mej ser
Jag har så mycket att tacka dig för
Du vill alltid mitt bästa som en pappa gör
 
 

Kommentarer
Postat av: Berit

Skönt att det gått bra med din pappa och att han är hemma igen. Kramar.

2012-10-30 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0