Måndag

Hm...idag har jag hunnit med riktigt mycket. Var ner på stan till ortopeden för jag tyckte att mitt tumledsskydd var för stort och fick honom att beställa hem ett mindre. Sedan gick jag in på gallerian och tog drop in på klippning där, känns onödigt att betala en massa pengar då man bara ska toppa, så 190 kr var lagomt att betala =)

Ja just det ja jag har ju hunnit vara och motionera Ilska oxå. Imorse så tog vi bilen till vårt dragställe och körde vår vanliga runda, men idag var Ilska mer intresserad av att åka bil. Det var ju nästan en hel vecka sedan hon fick åka, hon ville hellre sitta i den än att springa framför min cykel :)

Nu sitter jag och ska försöka jobba lite...så ni får ha´re riktigt bra idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0