Bondens egen marknad

Ja men så klart så har jag varit ner till Bondens egen marknad idag och handlat lite smått och gott!
Idag blev det som alla andra dagar köpt av Eva´s trädgård och Hildas trädgård och lite fisk från Näske lax.


När jag precis skulle gå tillbaka mot bilen så kom det någon slags parad, med hoppitossor och massa trumslagare. Ingen aning om vad det var för något, men det var en jädra kraft i trumslagen det må jag säga =)

Detta blev vad jag inhandlade denna vecka....


Längtar riktigt till jag får sätta  tänderna i dessa gosaker.

Ni som ligger i sängen och klagar på att ni är sjuk, ta och klä på er och maka er till bondens egen marknad och inhandla svartvinbärs nektar från Hildas trädgård. Den är fullproppad med c-vitaminer (=svartvinbär) och hjälper kroppen garanterat att göra sig av med bacillerna fortare =)


MMmmmm............slurp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0