Bad badeli bad bad

Ja det har blivit mycket bad i helgen, i fredags fick vi ett riktigt kanon väder, så Ilska och jag tog ledigt på eftermiddagen och åkte ut till Skeppsmalen och badade lite. Lilla bävern min, hon simmade och simmade och dök och hoppade. En riktig liten badhund är vad hon är :)
 

Tur att hon kan roa sig själv så jag bara kunde ligga och pilla mig mellan tårna och göra ingen ting, förutom att ligga och njuta av den underbara utsikten :D  Men även jag tog mig några dopp i det kalla havet!
 

Även igår blev det en liten bad tur för Ilska och mig, vi svängde förbi Täfteåsjön och tog oss ett dopp innan vi skulle besöka systeryster och hennes familj.
 
Även idag fick Ilska ta sig ett dopp, men då blev det bara i Höglandssjön och matte kände att hon ville vara torr idag :P
 
Nu blir det lite jobb för att kunna ta igen några timmar som tagits ut i det häliga vädret som varit. Sedan väntar vi hem Husse som varit på Gotland i veckan :)
 
Hoppas ni får en bra dag idag!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0