Klövjeväsk-promenad

Ja idag fick jag för mig att pröva att ta en promis med klövjeväskan som vi har haft liggandes hemma. Fick inspiration av Cesar, då hans program visas precis under min lunch ;)

Lade 3 tonfiskbukar i varje sida och sedan promenerade vi ut i friska luften, gick ju som hejsan och jag tror hon tyckte det var extra spännande med lite tyngd på :)
Promisen avslutades med lite bollkastning, för att göra promisen extra kul!

I måndags var vi ut till syrran och hälsade på, det har jag aldeles glömt bort att blogga om ;)

Ilska och Erik är snart bästa polers de med, för det var det första som Emma sa när jag kom in genom dörren: - Ilska e min bästa vän! (tydligen något hon snappat upp från filmen Micke och Molle). Väl hos syrran gick vi ut och Emma fick åka pulka som Ilska drog...men det var bara kul en liten stund. Var nog inge kul då Ilska och jag var så långt framför henne. Sedan kastades det boll på tomten och Emma tyckte Ilska var heltokig som dök ner i snön efter att hon skatat iväg bollen.

Ha en bra dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0