Nytt försök med våra vänner

Ja igår gjorde vi ett nytt dragförsök, men denna gånger med våra andra 4 fotade vänner och en tvåbent ;)
Jag tog lätt-släden med Ilska, Pajas och Storm. Mendans Marre tog supersparken med Drifwa och Flinga :D

Blidde lite plums på vägen dit....duktiga hundar var det som kämpade för att ta mig fram i snön :)


och hack i häl kom dessa 2 stiliga bruttor


Sjohej vad det går undan när man kör med huskys ;)


Dags för vila...spana i två ståtliga damer


Häligt var det idag, gick kanoners och titt på snygg huskyn Storm....snacka on fin husky kille. Ja Paji ponken han e fin han med...Ilskas lilla fästman ;)

Under vilan kom plogbilen och plogade vägen åt oss, men då blev det mer svår styrt och nästan lite isig väg, men hem kom vi :D

Härligt med DRAG....ja tacka vet jag hundar som drar en, där kan det inte bli något el fel inte. Men det blev det på bilen när vi skulle ta oss till Marre, den ville inte alls vara ute och köra idag, för den stannade ett antal gånger för mig påvägen dit. Fy för bilar, så husse fick komma och hämta hem den och Ilska och jag liftade med Marre in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0