En Ilska

Ja i helgen var vi ute i skogen och gick och jag hade för en gång skull tagit på mig mina kängor. Tur i oturen, hade egentligen tänkt ta mina gympadojor men kände mig lite frusen så det blev kängorna. Ja rätt som det är så kommer vi fram till ett gägg hål och jag försöker kliva där det ser ur som att det ska gå och gå....men slurp så äter hela marken upp min känga...så jag fick se ut som Ilska när jag kom och gick! Ha färgade fötter, nog för att hon brukar få alla sina tassar nergeggade...

Ja en grå och en brun känga fick jag gå med....tur att det var dessa skor jag valt att ta på mig annars hade jag varit genomsur om ena foten resten av promisen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0