Snart Halloween

Ja snart är det ju Halloween, så jag tänkte att det kunde vara kul att byta design :)

Och här hemma är det sjukavbyte, för Ilska hade diarré hela tisdags till onsdag natt. Det började  vid 1 och efter det fick jag springa ut med henne efter 2 tim. hela tiden. Det hela slutade inte förrän efter 10. Så jag kan säga att jag var ganska trött igår, då det inte blev mycket sömn alls!
Och på köpet så har jag gått och blivit sjuk! Så går det när man måste springa ut hela natten i minusgrader och lite kläder.
Men det är inte lätt att vara sjuk när man har en hund som måste få gå ut och göra sina behov.
Hoppas att detgår över snabbt, så jag är pigg i helgen :)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan tills det är dags för Ilskas nästa pillpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0