Äntligen skogen

Ja det blev som jag inte ville...förkylningen satt i längre än vad jag hoppats på! Kanske för att jag har en hund att ta hand om och att det då är lite svårt att kunna ligga i sängen en hel dag. Men all friskluft kanske har varit bra för mina slemmiga lungor oxå, så det är nog inte bara enlände ;)
De senaste dagarna har promenaderna bara blivit på vägar och för Ilska att gå i koppel, visserligen riktigt bra träning, men nog har hon saknat att få springa omkring i skogen. Så idag eftersom jag känner mig lite piggare, så tog vi bilen till Järved och begav oss upp på flaggberget.


Mysigt det var att komma upp och få se solen stiga fram över horisonten :)


Kändes som om vi var uppe på Kilimanjaro...eller något annat högt berg, för det låg dimma en bit nedanför berget och man såg inte marken där nere, bara de andra bergstopparna som stack upp. Precis som om vi befann oss högt ovanför molnen :)


Kalhygget som vi passerade såg det ut som det drabbats av någon slags torka...men det var ju bara frosten som lagt sig ner!

Ja så nu är långpromisen avklarad och man har en hund som ligger däckad på soffan, kanske dags för mig att ta och vila en stund, så man snart blir av med förkylningen!

Hoppas att ni alla haft en bra Halloween!!
/Malin och Ilska



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0