Onsdagen

Idag har det blivit en lång skogspromenad, sedan blev det ju så varmt mitt på dagen att jag tog med mig Ilska för att bada. Och eftersom att jag skulle ner till poståkeriet så låg Järvedsstranden nära och bra till hands, så vi tog en liten pillpromis dit!


Alltid lika lycklig när hon får hoppa i vattnet!


Simm simm (mysig det var där idag, vattnet låg alldeles stilla och solen blänkte på vattenytan)


Nu ligger hon i soffan under filten och försöker torka...


medans jag försöker få Jörgen GI (tränings dräkt) vit igen...inte det lättase må jag säga, nu ligger den i klorin så vi får väl se om det händer något. Annars får han nöja sig med att ha den lite grå/beige :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0