Söt unge och söt bebeis

Ja i fredags så var jag ju på stan med Syrran och Emma :)
Emma var helt tokig i solglasögon, tror hon provade ett par på varje affär...om hon hittade några ;)

Titta moster Malin!


En riktig cooling e det därbakom


Söt unge ;)

Ett litet bustroll e hon allt lilla Emma.
Men roligast var nog när jag skulle gå på Intersport och köpa en väska till Jörgen. Väskorna fanns på nedervåningen och det var kö och tog en väldans lång tid att få någon hjälp.  Å på golvet hade de slagit upp ett tält och utanför stod en ihopfällbar stol som jag tror föreställde en björn. Så Emma tog chansen att roa sig själv, hon tog av sig stövlarna och kröp in i tältet...efter en stund kom hon ut och satte sig i björn-stolen och filosoferade :)  Ja, det var någon som kännde sig riktigt hemma där! Undra vad personalen sagt om syrran och jag gjort samma sak :P 
Efter intersport blev det fikatime på Waynes och sedan tog vi vårt pick och pack och drog hemåt.

På lördagen så hade jag en date med Marre, Eliyah och deras pakt.

Haha! E han inte fin....med världens bästa body på sig. En riktig söt bebis e han :D

Å lillvännen min fick stanna hemma med husse och titta på trav :( men det var för att hon just nu löper och det är ju bara så jobbigt att hålla kolla på Pajas och Saffe, så det inte skulle råka bli några valpar! Efter träffen med Marre så åkte jag med min kusin till min farmor och hennes mormor (fortfarande samma person) hon fyllde nämligen år. Där bjöds det på kycklingsallad som min faster (kin kusins mamma) hade gjort, riktigt gott och det var skönt att slippa att dessa 100-tals kakor som annars står på bordet :)

Ja sedan på söndag var det ju morsdag, så då åkte Ilska och jag till mamsen och tog med henne på en långpromis ute i regnvädret.
Ja så har min helg sett ut, idag ska det bli skönt att få sitta och jobba i lugn och ro.
Sedan avslutas dagen med ett yogapass ute i dojon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0