Mys dag

Jag igår blev det en riktig mysdag trots det trista vädret. Efter lunch så följde jag och Ilska med Marre till Bjällsta där Marres föräldrar har sin sommarstuga. Det skulle flyttas en soffa och fraktas hem lite trall.
Men Åh så fint det var där...

en hel äng full med vitsippor :) där Ilska och Pajas fick springa av sig och för Ilskas del så blev det raka vägen ner till vattnet!


Marre och Eliyah :D


ja så en hel del badning stod på schemat, tror Ilska tyckte det var kul att få sällskap ner i vattnet för en gång skull!


Sedan blev det lek och bus för hela slanten...vem får pinnen?

Och brr, vad kallt det blev och regnade började det oxå att göra. Men så kom resten av gänget som skulle ha soffan + Marres föräldrar och Marres mamma Carin hade fika med sig, SÅå skönt att få gå in och värma sig och få en varm kopp kaffe i magen.

Mormor Carin och Eliyah

Ja sedan bar det av mot Hörnett...mot Marre :)

och då passerade vi solänget på vägen, där det pågick V75 där husse för tillfället befann sig! Mycket bilar var det...undra om det blev någon storvinst?

Väl hemma hos Marre blev det mys för hela slanten! Gooo mat gjorde vi och sedan blev det Mello och en massa snacks. Men det var inte många låtar som var något att lyssna på....och för inte tala på låten som vann?? Hur tänkte Europa då? Men jag och Marre kanske har konstig smak när det gäller musik :) Roligt ialla fall att Sverige kom på en 3:e plats...inte för att jag är ett direkt fan av Eric Saade, men roligt att vi fick komma i toppen för en gång skull!

Saffemannen han e en lustig filur han, han satte sig på fotpallen och satt där och halvsov, han svajjade lite fram och tillbaka, man undrade nästan när han skulle dimpa ner i backen. Och så klart så väckte jag honom när blixten kom fram ;)


Lillvännen min låg och myste med sitt favoritdjur...lammet. Varje gång vi är hos Marre så springer hon och hämtar det! Sötnosen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0