Härligt härligt men farligt farligt

ganska vanligt men oooförsvarligt....
Ja fick den låten på huvudet....:)
Ja hörr ni här har det inte hänt något annorlunda faktiskt. I lördags åkte jag en sväng ut till loppisen som var på arnäs hembygdsgård å jisses vad mycket folk där var. Kändes som om det var midsommar :)  de spelade folkmusik och man fick köpa fika och sätta sig ute på bänkar, ja precis som det brukar vara på midsommar! Det fattades bara pilkastning, lotteri, en gris att gissa vikten på och en midsommarstång! Men det enda som jag kom hem med var ett paket tunnbröd som Jörgen skulle fick, jag själv var ute efter möbler men det fanns det inte så mycket av :(
När jag kom hem så tog Jörgen och jag en promis med Ilska ner till Höglandssjön där hon fick simma av sig! På kvällen hyrde vi sedan film, men ingen som var en riktig "hit" så jag har inget att rekommendera.

Igår var det somvalnligt BJJ-träning och då blir man ständigt påmind att man lever ;)  ibland får man en gubbe som lägger hela sin kroppstyngd på en...och jag lover att det känns, de väger nog dubbla mig :P  Så idag så känner jag av det i kroppen...öm i fötter, bröstkorg, armar, rumpa och rygg. Men det är skönt att få rör på sig ialla fall!

Idag i regnet har det bara blivit jobb än så länge, men ikväll blir det ett ännu ett yogapass att hålla i, hoppas folk tar sig ut även fast det regnar :D

Ja sedan kan ni ju om ni vill, ta er en titt på min nyaste sida: Goldenhunden.com (ja den handlar naturligtvis bara om golden retriever)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0