Mycket att göra nu

Ja hejsan hoppsan vad tiden springer iväg, hinner ju inte alls med att blogga något känner jag. Det är nämligen så att våran alldeles egen Jörgen fyller 30 år till helgen, men det är inte förrän nästa helgen som han ska firas. Så det är väldigt mycke planering och massor av saker som måste ordnas, känns som vi aldrig kommer att bli klara :P För det ska nämligen bli maskerad med superhjälte tema! Så det har varit till att ordna kläder till mig,  syrran, Emma och till mina föräldrar. Verkligen tur att de har mig så de slipper ordna egna grejer :P  Men jag får skylla mig själv som tar på mig allt!

Ja Ilska och jag har som vanligt varit ute i skogen nästan varje dag och det har då blivit...

lite bollkastning

varierat med...

pinnkastning :D

Idag blir det massa jobb och imorgon ska jag träffa min vän Therese som kommit  hit från Sthlm. Ska bli skoj att få träffa henne igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0