30-års fest

Jepp i lördags var det dags för "superhjältefesten" för Jörgen! Och det var mycket att förbereda dagen innan, pynt, tårtbakning, dukning, handling, ja U name It!

Bl.a. en teddybjörn hamnade i korgen :) varför kan jag berätta senare.

Ja festbilderna har vi inte själva fått se än, då vi anlitat en fotograf som skötte om det! Så jag kan tyvärr inte blogga speciellt mycket om själva festen!

Men mina tårtor är jag nöjd med! Bakade dem dagen innan och fick hjälp utav min snälla syster att dekorera dem på lördagsmorgonen! För ska det vara superhältetema så ska det :P

Å är 30-åringen stålmannen himself så måste han ju få superman tårtor oxå!


Ett litet smakprov: ME and Sasha :)

Våran lillgumma fick vara ensam HELA dagen...ja fy så trist :(  men tur hon har en snäll matte som kom hem och gick ut med henne och gav henne mat. Det gick riktigt bra för henne att vara själv hemma, hon var så duktig!

Däremot dagen efter på morgonen  vid 6-tiden var det någon som väkte mig för att hon var dålig i magen! Så det var bara att klä på sig och gå ut för att hon skulle få uträtta sina behov! Så det blev inte många timmars sömn den söndagen...men idag är man återhämtad igen.
Nu dags för lite jobb!! på återseende...

Kommentarer
Postat av: BERIT

Ja ni gjorde ett kanonjobb så det blev en superkväll. Oj hade ni gjort tårtorna själv Vilket jobb ett bageri kunde inte gjort dom bättre Tack än en gång för en superkväll KRAMAR

2011-03-29 @ 13:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0