Hänt i veckan!

Ja i söndags så blev det en sväng ut till gurkEva för att inhandla lite plant och det blev lite smått och gott!

Min lilla back med plantor...


Tomater, paprika och en MASSA kryddor, sedan hade några gurkor blivit mogna så jag passade på att köpa mig ett gäng och lite sallad...mums med färska grönsaker!

I måndags var det dags för yoga igen och det gick riktigt bra även denna gången, men vi funderar på om vi ska ta ett litet break nu i högsommarn för att sedan börja igen i aug. Tror det blir bra att ta ett litet uppehåll då kommer folk hinna sakna yogan lite :)  Efter yogan följde jag med Maria och handlade för jag behövde ju ända inhandla lite plantjord så jag kan plantera ner det jag köpt av Eva.

Igår var jag på stan med Syrran och Emma för att göra ett och annat ärende och för att försöka hitta någon 30 års present till vår kusin som fyller på torsdag.

Å så här blå om tungan blir man av klubbor (mosters lilla sötfia)

När stan var gjord åkte jag så klart hem och då var det dags att ta min lilla hund på en promenad....och vad fick vi då syn på.....

Jo en kisse miss....sådana som Ilska älskar (eller inte) Men jag försöker träna henne så gott detgår och hon blir lugnare och lugnare varje gång vi träffar på en katt! Hoppas att hon tillslut inte ska bry sig om dem....om det nu är möjligt?

Idag tog Ilska och jag en promis till Järved och tillbaka för jag hade en sak som jag var tvungen att låna av dem. Och har man inte någon bil så får man helt enkelt använda det man har....sina 2 ben! Så hela förmiddagen gick åt till att ta sig dit och tillbaka, men nu har man en trött hund här hemma som förmodligen inte kommer att kräva några fler långpromisar idag :)
Nu är det dags att ta tag i jobbet som jag bilvit ombedd att bli klar med innan kvällen, men det ska nog gå bra!
Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0