Den svenska djungeln

Ja imorse fick jag för mig all Ilska och jag skulle traska in i skogen och gå där vi brukar gå på vintern. Men då har det varit ett brett spår uppkört åt oss och inte alls varit några problem att ta sig fram. Värre var det nu...

ja så här såg det ut nu, så en machetes hade inte varit fel att ha med sig, med tanke på att det var flera meter hög sly och gräset gick upp till midjan. Men vad fasen när vi ändå var här så kunde vi väl lika gärna fortsätta, men så kom myggen och inte bara en, det var en hel svärm. Som tur vad hade jag regnstället på mig och tog snabbt på mig luvan och vi fortsatte vår färd in i djungeln.


Det var skönt när det ibland tog slut på all hög växtlighet och vanlig skog tittade fram...haha då kunde det minsann kastas pinnar!


Vi var nog 2 om att tycka att växtligheten var lite väl hög :)
Skönt var det att komma ut härifrån, nu ligger det en blöt hund på vår soffa och sover gott och jag själv försöker att få upp värmen i kroppen, så det blir tjocktröja och tjocksockar på!

Ikväll blir det yoga och alla är så välkommna så!
Ha en fortsatt underbar dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0