Äntligen slut

Ja äntligen är det över med filmispelningen med Sasha!
Haha! ska jag säga som inte varit så delaktig just under själva filminspelningen. Jag fick vara den som fixade och donade innan och göra allt som ingen annan ser, typ kulis grejer! Men ialla fall så har jag och Ilska varit strandsatta här i stan,. För vi fick inte plats i bilen, den var fylld med grejer. Ja så ingen bil på 5 dagar är jobbigt  när man är van att kunna ta sig lite överallt + att man vant sig vid att slippa ta ALLA pillpromenader + långpromender själv med Ilska Ja så i helgen har det helt enkelt bara varit jag och Ilska :) men det gick ju bra det oxå!

I fredags var vi ialla fall med, då min vän Maria.G ställde upp som skådis mot Sasha :D  gick riktigt bra tror jag!

Men nu ska det bli skönt att få hem både bil och husse tycker både jag och ilska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0