Skogsfika

Ja igår tog vi oss en promis i skogen Ilska, jag och Jörgen. Jag kokade kaffe till Jörgen och choklad till mig och packade ner ett grisöra till Ilska. Sedan traskade vi iväg :)
Vi skulle gå till ett vindskydd som jag visste om, men jag var inte säker på att det var "gått" upp dit! Jörgen har ju inga täckbyxor och inga höga skor, därför kunde vi inte plumsa i djupsnön. För mycket riktigt var det ingen som hade gått någon väg upp dit, så vi fick parkera våra ändor i en stig nedanför och sitta och titta på vindskyddet :P

Där vi drack vårt kaffe och choklad och Ilska fick knapra på sitt öra! Men det gick ju bra det oxå...hm, kanske Ilska och jag ska försöka oss på vindskyddet idag? Ja vi får se...

...när vi sedan kom hem igen, så hade det blivit dags att göra middag och det blev linstacos till middag! Efter middagen fick Ilska vara själv en stund eftersom att Jörgen åkte på Jujutsu-träning och jag tog sparken ner till Yogan!
Ja då hade även denna dag passerat och då väntar en ny.
Tro vad denna dagen har att erbjuda då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0