En 1/2 sparktur


Ja idag åkte vi till Järved för att ta oss en sparktur, så Jörgen och jag tog varsin spark och jag kopplade på mig bältet och draglinan oxå drog vi iväg upp mot skogen :)
Men det gick väldigt trögt fram så vi stannade efter 1/2 normala dragturen. Jag kopplade då loss Ilska så att hon fick springa efter snöklumpar i djupsnön och trötta ut sig på detta sätt.


Men det är ju sådant som Ilska tycker är jätte kul!


Hur hon klarade av att hitta att snöklumpar som vi kastade ut i djupsnön fattar jag inte! Men tillbaka kom hon med allihopa:)


Ilska och Jörgen i busartagen!

Efter en stund hörde jag hur anfådd hon var och sa därför till henne att hon skulle ta och lägga sig ner! Och sagt och gjort så gjorde hon det..

upp och ner i snödrivan...ja men jag sa ju det ;)

Sedan begav vi oss tillbaka till mina föräldrar där det bjöds på fika!

Nu sitter jag och väntar på att kl. ska bli 18.30 så att jag kan få gå på mitt yoga-pass. Ja idag blir det ingen jujutsu-träning för vår tränare hade viktigare saker för sig idag ;) så jag passar därför på att gå på ett yogapass istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0