Det var på tiden

Ja min syster har ju som sagt varit gravid och det var beräknat den 28:e Nov. men då var det ingen som ville komma ut. Men den 30:e tidigt på morgon bar det iväg in till BB....så vi som inte fick vara närvarande gick och väntade och väntade. Mamma och pappa åkte ut till Täfteå för att vara barnvakt till Emma, men ingen bebis under hela onsdagen. Och inget hörde vi på torsdag morgonen heller, men jag visste att Emma sovit i Järved onsdag till Torsdag och att pappa var hemma med henne, så Ilsk aoch jag makade oss ut till Järved för att hälsa på dem. Men först avklarade vi en skogspromis, sedan hälsade vi på ute i Järved. Emma blev glad över att vi kom och efter en liten stund tyckte hon att vi skulle gå ut i skogen och att hon skulle ut och gå med Ilska ;)

Ja man kan ju inte tacka nej till en skogspromis när man har en hund, så vi klädde alla på oss och så bar det av till skogs. Emma tyckte att det var skojigt att kasta pinnar till Ilska och hon tyckte att Ilska var tokig!!!
När hon inte orkade gå mer, fick hon åka på min rygg och sedan på morfars axlar....

Här kommer Pippi Långstrump....sjöng hon när hon satt där uppe!!

Senare under dagen hade jag kontakt med Thomas men fortfarande ingen bebis :( men vid 22-tiden får jag äntligen ett mms....

att jag har blivit moster för andra gången, men denna gången till en liten pojke och namnet: Dan Erik Andreas Strömstedt.
Så Välkommen till värden lilla vän :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0