Ilskas paradis

Ja nu har vi äntligen fått vår svartapärla lagad, så Ilska och jag kan nu åka ut på våra äventyr igen :)
Igår fick jag för mig att vi skulle åka och leta efter en sjö som ligger uppe på ett berg, som inte ska vara så långt ifrån oss (vad där 1 gång i mina ungdommens dar)...men hittade inte tillbaka....men vi hamnade på ett annat ställe :P  och även det var en sjö på ett berg ;)


Mycket gegga och vatten uppför påvägen dit...det var någon som trivdes som fisken i vattnet!


Äntligen uppe och vilket ställe....hur vackert som hellst och bara Ilska och jag där!


Så klart så skulle här badas...men dock bara Ilska! Hade jag tagit med mig handuken så hade nog jag hoppat i oxå.


Haha! Vad hon trivdes här...helt plötsligt så försvann hon ner i vattnet och simmade iväg och dök upp bakom krönet ;)


Jihoooo!!! Bästa stället någonsin tyckte Iska. Sjön var inte så överdrivet stor så jag bestämde mig för att vi skulle gå runt den! På ett ställe fanns det till och med en badplats, där det var sand på botten :D

När vi kommit halvvägs såg jag att det fanns en stuga på andra sidan...spännande här måste utforskas!

Men trist nog så var den privatägd alltså låst och bommad igen. Hm...jag som trodde jag hittat ett övernattningställe till nästa gång :(

Ja så en riktig kanon tur blev det, för både matte och Ilska var riktigt nöjda efter denna upptäcksfärd. Det var inte sista gången vi varit här, det kan jag lova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0