Tror sommaren är påväg

Ja imorse gick Ilska och jag ner till stan för att lämna tillbaka filmerna som vi hyrt förra helgen. När vi ändå var där nere så passade vi på att ta promendestråket förbi Arenan. Oj vilket väder det blev, solen sken och vattnet glittrade i av solens strålar.

Ser ju nästan ut som om det är mitt i sommaren (fattas bara riktigt grönt gräs)

Ja och när man befinner sig i närheten av vatten och har Ilska med sig så vet man att hon så småning om kommer att plumsa ner. Hon letade åt sig en pinne och i princip bad om att jag skulle kasta ut den åt henne!

Så man gör ju som man blit tillsagd....oj vad hon simmade...


och inte tyckte hon det var kallt inte...


hon bara skakade av sig och ville att jag skulle fortsätta. Men denna gången blev det på land, jag tyckte att hon kunde behöva få lite värme i kroppen efter den kalla simturen ;)


Tror minsann att det hamnade lite vatten på min telefon...men vi hittade ett ställe fullt med röda tulpaner och några blåa små söta bommor. Kunde inte låta bli att ta en liten bild :)

Ja nu har frukosten landat i magen för både mig och Ilska, så nu tar vi det lugnt en stund och väntar på att husse ska ta och vakna. Tro vad vi ska ta och hitta på idag då på självaste långfredag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0