Troja


Ja här har ni henne TROJA :D  stilig hon e!

Idag har hon, hennes matte (Anna), Ilska och jag varit ute på promis. Det var riktigt trevligt...eller ja det blev tillslut det. För det började inte så bra...vi släppte Ilska och Troja uppe på skyttis grusplan så de skulle få härja lite. Men det slutade med att de rök i hop och Anna och jag fick ta tag i var sin hund och dra i sär dem :S
Sedan blev det koppel för båda två och sedan gick vi i skyttis spåren.

Jag vet inte vad det är med Ilska och hennes relation till Troja, hon verkar ha en slags hatkärlek till henne? Hon är alltid jätte glad att se henne, men när de får vara lös så ska hon alltid kaxa och flyga på henne (ja stackars lilla Troja) När vi sedan alltid ska dela på oss för att gå hem till oss varförsig, så blir Ilska alltid förtvivlad och vill springa efter Troja??? ...förstår mig inte på Ilska...varför inte bara var snäll och trevlig hela tiden?? Jaja tur kanske att inte jag är hund ;)

Tur att Troja har en sådan förståndig matte som låter brudarna (Ilska och Troja) reda ut allt själva .....ja då förrutom när de "sitter fast" i varandra ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0