Ja jag har bara...regn hos mig!

Ja imorse när Ilska och jag skulle ta våran långpromenad så regnade det lite smått, så jag tog på mig en regnjacka (men inga regn byxor eller stövlar) eftersom det bara regnade lite grann. Men ja...Ilska hann uträtta sina behov och sedan öppande sig himlen och regnet fullkomligt öste ner. Vi letade oss under ett träd där det var lite lugnare, men det verkade inte vilja ge med sig så vi började gå hemåt igen. På denna korta bit hann jag bli genomsur både om benen och fötterna, som tur var så verkade inte Ilska så pigg på att vara ute och gå i hällregnet heller :D

Men nu på eftermiddagen blev det ett litet uppehåll och som tur var så passade jag och Ilska på att gå ut då. Men vi gick bara ner till Vikingavallen och kastade lite boll och som tur är så blir hon nöjd när vi gör det. Det blir ju en hel del springande då och det är så skönt att se när hon bli trött ;)


Ilska in action!!!


Måset ju vila lite oxå...å bollen kan jag ju inte släppa för då kanske matte tar den ;)



Får se om vi kanske tar oss en till sväng innan träningen, eller så kanske hon får hänga med oss idag! Hon fick nämligen följa med till dojon förra tisdags och det gick faktiskt riktigt bra. Hon skällde lite frånbörjan men sedan la hon sig bara ner och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0