Imse vimse...

Ja idag var det inte spindeln som var vimsig ;)
Ilska och jag tog vår morgon promis ute i Järvedsskogen och denna gången blev det där vi brukar åka skidor på vintern. Och jag tyckte att det var dags att prova en ny stig...men det fanns så många små att välja på att jag vimsade iväg bara. Det slutade med att vi kom fram i hundspåret borta vid skyttis och var alltså väldigt nära hem, men bilen stod ju i Järved.
Ja så det var bara att traska vidare...det blev en lång promis, så nu hoppas jag att hon är nöjd för idag :D


Det var så himla vackra färger ute i skogen idag det märks att det håller på att bli höst :)

Ikväll blir det somvanligt ninja träning och idag kommer det några fler brudar som formodligen kommer att börja träna med oss, vi får väl se. Men jag har ju Sara ialla fall och det är riktigt roligt att fler tjejer börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0