Hatha yoga



Ja idag har jag varit på ett hatha yoga-pass och det var helt ok! Tycker det är svårt att hitta en lugn och harmonisk yoga i stan :(
Synd att Helena bor så långt bort annars är ju hennes yoga oslagbar...men Jeanette som hon hette som höll i den var helt ok. Det var mycket fokus på andingen precis som jag vill ha det. Tror nog att jag ska nog maka mig dit nästa vecka också, sedan bestämer jag mig för om jag ska fortsätta :S

Det var mest äldre kvinnor där, men några yngre var det också. Ines som tränar Jujutsu var där, så jag fick mig en cykelkamrat hem (hon bor bara nedanför oss). Får se om det känns i benen imorgon för det var en hel del töjning av benen.

Nej nu blir det soffan och tv´n en stund sedan är det sängen som gäller för min del!
Godnatt på er allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0