1.a passet med dräkt

Ja igår blev det en lugn dag och det var ju inte speciellt bra väder heller så jag kände inte för att ta någon långpromenad i skogen idag. Nej Jörgen fick gå på långpromis igår.

Vid lunch tid så kom syrran, Thomas och Emma på besök, för att gratta mig i efterskott. Fick en jätte mysig lurvig svart sak som jag satt och myste med i soffan senare ;)

Men ialla fall var det ju ninjaträning igår och jag hade äntligen fått min dräkt, så det var mitt allra första träningspass med dräkt på. Det var lite annorlunda men det kändes bra + att det blev varm och skönt, tidigare har jag börjat att frysa när jag stått still förlänge!


Denna dräkt äger jag numera :P.....men den är mycket finare i verkligheten!
Fick komplimanger igår över att jag hade en sådan fin dräkt :D

Kommentarer
Postat av: berit

Riktigt snygg

2010-09-13 @ 12:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0