Sundsvall

Jepp idag har jag varit ner till Sundsvall en sväng, så Ilska har fått vara med Jörgen nästan hela dagen :D
Trippen började lite spännande då jag höll på att backa på en bil precis när jag ska parkera utanför Ikea :S.....men men det gick bra och ingen skada skedd, som tur var! Hade inte varit så kul att starta resan med att skada en annan bil.

Det var jag och min kusin Cicci som drog iväg. Vi började med att gå igenom Ikea och jag gjorde en hel del fynd det må jag säga. Luchen blev på Ikeas restaurang, inte världens bästa mat med billigt det må jag säga.

Cicci´s lunch: köttbulletallrik, sallad, vitlöksbröd och äppelkaka med vanlijsås: 44kr


Min lunch: Kyckling m. pasta, sallad, äppelkaka m. vaniljsås och kaffe: 69kr

Efter lunch så blev det Birsta och därefter lite andra småaffärer runtomkring, köpte faktiskt 2 st. julklappar idag :D och Ilska fick ett nytt rosa koppel. Men inget björkis halsband det verkar slut överallt :( tur att vi har ett ialla fall!

Ja när jag kom hem var det någon som var jätte glad över att jag kom hem (Ilska), eftersom att Jörgen åkt till Umeå på träning och hon blev lämnad själv en stund!

Nä nu blir det soffläge en stund innan Ilska och jag ska ta vår sista promenad för dagen. Det tar på kroppen att shoppa loss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0