Ödlan är väck och jag har blivit snygg

Ja igår var det till att lida pin :D  jag var hos Zid i stort sett hela dagen, kom hem först kl.20 Men vad gör det när man få vara fin när man kommer hem! Helt otroligt så duktig han är...se själva...

Mitt ben före...med en blekt ful liten ödla som blivit lasrad 2 ggr. och som ska bli övertäckt av Ilska ;)


Halvvägs


Å Klar :D kan ni tänka er att där under finns den lilla fula ödlan!!

Ja nu har jag min lilla vän med mig vart jag än går! Det är svårt att ta en bild på hela tatueringen eftersom att ett ben är rundat! Men den är super snygg jag lovar er!


Här är bilden som han utgick ifrån, en bild som Ilska och jag tog när hon var 4 mån. hos en fotograf!
Fantastiskt eller hur?!



Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Malin!



Snyggt! Oxå sugen på att föreviga mina älsklingar...Härlig blogg du har, kul att läsa om dina och ilskas äventyr! Kolla gärna in på min, handlar förstås mest om hundarna!

Ha det gott!

//Helena

2010-11-19 @ 19:01:19
URL: http://eros.bloggsida.se/
Postat av: Marre

Åhhhh den blev såååååå fin! =) Egentligen skulle väl jag har gjort Drifwa samtidigt så vi följdes åt som vi gjorde med förra. =)

2010-11-30 @ 10:40:47
URL: http://drifwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0