Lördag

Ja igår blev jag inspirerad av Marre...de hade varit uppe vid hörnsjön och grillat med hennes föräldrar och hundar. Så jag blev sugen på att åka dit det var ett tag sedan, senast var när Ilska fortfarande kunde bada alltså när det var varmt :)

Som tur är så vaknar vi ju ganska tidigt, så vi var alldeles ensamma där!

Vattnet hade fusit halvvägs på sjön, så det var ingen hund som var vidare badsugen.



Hon sprang runt och kollade läget, men stannade alltid vid vattenkanten

När vi gick och strosade runt där så tittade solen fram


och det blev en jätte vacker soluppgång :)

När vi kom fram till stället där Ilska brukar få bada på sommaren så fick hon syn på en pinne


den hade frusit fast en bit ute på vattnet och hon verkade allt bra sugen på att få tag på den :)


så hon gav sig ut och trodde nog att isen skulle hålla för henne


men det gjorde den ju så klart inte


så då vände hon lika snabbt...och pinnen blev genast ointressant.

När vi gick i skogen så stötte vi på en gammal husgrund...


vad vackert allt blir när naturen får arbeta lite med det.

Ja det blev en riktigt kanon morgon och vi var ute länge. När vi sedan var påväg tillbaka till bilen så verkade folk ha börjat vakan till liv, för då stötte vi på en och annan människa och det stod bilar parkerade bredvid oss.

Nu har vi kommit hem från en till pillpromis som vi tog i Järveds skogen. Där var det pinnkastning som stod på schemat :)




Nu sitter vi och håller tummar och tassar på att det ska gå bra för husse på tävligen i Umeå idag :)

Heja heja!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Japp hittat min klänning nu:) ÅÅh va roligt då!

Men du är det han som har catering "Den gode kocken"? Jag tyckte han var lik?

Jag har förresten lösenordsskyddat min blogg nu!:) Jag kan skicka lösen sedan!:) Kram!

2010-11-08 @ 17:38:22
URL: http://hellstrommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0