Fredag

Jepp idag är det fredag och Ilska och jag har redan hunnit vara ute på en morgon promis, det blev en väldigt tidig och en lång sådan. Detta eftersom att Jörgen och jag ska ner till Ikea idag och Ilska ska få vara hos svärmor och  jag tänkte att hon skulle få slippa gå på långpromis med Ilska :D

Å det var fortfarande väldigt mörkt ute när vi begav oss ut på promisen.

Ja nu sitter jag bara och väntar på att husse ska vakna någon gång så att vi kan ta och åka snart ;)

Ilska verkar ialla fall trivas riktigt bra i vår stora nya soffa ;)

Hon ligger alltid och myser i den när jag kliver upp!


och hon verkar tycka det är mysigt med en mjuk och stor soffa som hon får ha alldeles själv på natten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0