Fredag

Ja igår orkade jag inte blogga något...var till Sundsvall och shoppade loss med min kusin, och jag kom hem med ganska mycket vettiga grejer :)

Idag har Husse åkt till Sthlm för att se Elitloppet och hans storebror Jimmy följde också med...de tog svarta pärlan ner och Jimmy var så snäll och lånade ut sin bil till Ilska och mig...tack vare det så tog vi oss ut i regnvärdet :) Packade in ett bildäck i bilen och åkte upp till JÄBO-stugan för att testa att köra lite styrketräning med lill gumman. Gick ganska bra men hon undrade vad det var som släpade efter henne och det gav ifrån sig ett väldigt kostigt ljud när det drogs fram.

Ja det är ju en vanesak som med allt, hon måste få vänja sig med ljudet innan det kan gå riktigt bra, men nu är ju 1:a gången gjord...nästa gång går det alltid bättre! Men det är tungt att dra ett bildäck!



I eftermiddag ska vi åka till farmor för hon fyller 85 år idag...så det blir storkalas och min farbror från Dalarna har kommit upp, ska bli kul att få träffa honom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0