Bus fröken

Ja idag har jag och Ilska varit barnvakt till Emma.
Hon kom till oss vid 7.30, inte allt för tidigt så Ilska och jag han äta frukost och ta en pill promis.


Det blev ekologisk blåbärsfil till frukost....mmmmmmm


Vid 9-tiden var det någon som började bli sömnig, så hon tog sig en liten lur.


När hon sedan vaknade efter 10 så tog vi en filt med oss ut och parkerade oss på gräsmattan


Till lunch blev det hemmagjord pizza med extra tomatsås och lite majs vid sidan om.


Lite lunch hamnade på Emmas kläder så det blev nya kläder efter den.


Nu har Emma inga problem att vara själv med Ilska...hon pratar och klappar henne så fort hon får chansen


På eftermiddagen tog jag med mig både Emma och Ilska ut på en promenad och jag är riktigt stolt över mig själv att jag klarade av båda två samtidigt! Det gick som hejsan med dessa två fröknar!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ser ut att haft en mysig dag! Hoppas vi kan ses snart! Kram/Elin

2010-05-22 @ 08:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0