Onsdag

Ja behövde jag inte åka upp till Umeå något eftersom att vår lärare var sjuk, så det blev inställt! Ganska skönt att slippa kliva upp 5.30

Istället åkta Ilska och jag ut till skidspåret i regn och snö slasket, men det gick bra det oxå. Hon kutade på för fullt.

När vi kom hem bakade jag rulltårta och lagade lite lunch, medans Ilska sov sött under bordet i vardagsrummet.

Nu är det dags för mig att sätta igång att byta gardiner...för det är på tiden eftersom att jag fortfarande har julgardinerna uppe :)


Ute i spåret...men det blev bara en kortis den här gången (till Bonäset och tillbaka)




Så därför fick hon springa av sig lite efter




Pepprig rulltårta med syrligt inre, kallades den



Slutresultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0