Onsdag

Idag har det varit en lång dag och som vanligt började morgonen med en lång promenda med Ilska. Idag blev det mycket snöbad för henne och då ser hon ut så här...






Efter promenaden så gick jag ner till vägverket för att ta kort och förnya mitt körkort, tänka sig att det redan gått 10 år sedan man tagit det. Men börjar komma upp i åldern nu som man brukar säga, inte för att det känns, men på person nummret syns det!

Sedan var det dags för Marias och min date på biblan för att leta litteratur till c-uppsatsen, när det var avklarat gick vi till Mr. Zid för jag skulle visa upp min tatuering för honom. Han ville kolla upp så att den läkt ok och om den ev. måste fyllas i. Han blev förvånad över att den läkt så bra och att den behållit så mycket färg, men tyckte ändå att den kunde fyllas i lite, så det blev en ny tid bokad för detta. Maria beställde äntligen även hon en tid för sin ankel taturing, så nu finns det ingen återvändo...

När middagen var avklarad så åkte hela vår lilla familj (jag, Ilska och Jörgen) till hans lilla syster Mia, för att vi skulle uppvakta Minea som fyllt år förra veckan.

Hela 4 år blev hon och Minea hade fått en cyckel i födelsedags present som hon cyklade runt och visade.


Lilla syster Novali villa oxå visa att hon faktiskt oxå kunde cykla



Kommentarer
Postat av: Maria

Glad påsk!:) Japp det ska jag göra! Vi hörs då! Kram

2010-03-31 @ 22:23:46
URL: http://hellstrommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0