Prestation

Ja idag har jag jobbat och Ilska och jag tog sommaren första joggingtur och det blev hela 8 km. inte så illa pinkat för att vara första gången. Än är det krut i kärringen =D

Ja jag är riktigt imonerad över mig själv, det var inte alls så jobbigt som det brukar och för Ilska var det inte förvarmt att spinga heller.
Fast det förstås jag tvingade ju henne i stort sett att lägga sig ner i alla vattenpölar som vi passerade, för jag orkar inte bära en 30 kg-klump hem!

Idag blir det en lugn kväll och det ska bli skönt att inte behöva vara uppe så länge, men konstigt nog är jag inte så trött idag, jag vaknade till och med tidigare än jag brukar i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0