Måndag


Ja idag har husse lämnat oss själva i en hel vecka :( Han har åkt till Gotland med sina vänner på semester, så Ilska och jag frå klara oss själva!
Ja det har ju gått bra förut så varför ska det inte gå denna gången?

Idag blev träningen i vatten, det blev först fysträning med flytväst i 7 min. sedan blev det att simma efter pinnar. Idag tog vi Järvedsbåthamn för att se lite nys ställen!


Snacka om att lillvännen har kondis...


Blöt och hyfsat mör...

Idag har vår (eller min rättare sagt) arbetsplats varit ute i solen hos mor och far, jag fick ganska mycket gjort + att Ilska fick ligga utomhus och torka i solen.
Efter lunch kom morfar förbi och hälsade på och satt och surrade en stund...ja efter det så har jag hunnit med att städa och nu sitter jag och bloggar...snart är även denna dag slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0