Regn


Mmmm...idag regnar det, om någon skulle ha missat det =)

Men det stoppar inte Ilska och mig från att ge oss ut i skogen.
Tog bilen till Järved och promenerade där idag! Efter det så åkte vi och hälsade på mina föräldrar.
Det kommer nog inte att hända så mycket mer spännande idag...lite trist att hitta på något i regnet, så vi tar det nog lugnt idag.
JO, men just det ja, det är JuJutsu träning igen 2:a gången :)
...men jag tror att jag kommer att få vara ensam tjej idag, lät som om de andra tjejerna bangar idag!

Tänkte vis min lilla odlig....
För jag har ju egna lilla odling på balkongen och jag knäpte lite bilder igår....

Röda små tomater.


Gula små tomater.


Och chili.

Sedan har jag lite olika kryddor och sallader oxå, gör sig inte så vacker på bild som dessa färgglada små fruker =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0