Heja Ilska!!!

Idag gjorde vi vår första dragtur för hösten...ja det känns verkligen som höst ute nu.
Fy tusan vad bra det gick, Ilska dundrade idag, så jag fick vekligen hålla i mig på cykeln!
Hon brukar aldrig galoppera utav Drifwa eller någon annan vid sidan om, men denna gången så bara dundrade hon iväg.
Tror att lillgumman saknat DRAG!!! Hon verkade tycka det var hur kul som helst igen att få ut och springa av sig lite energi!

När vi kom hem så städade jag bilen invändigt...jag dammsugade och polerade....åh så fin den blev =)

På em. så åkte jag ner till stan för att göra ärende på banken och passade då på att gå förbi tatuerar Zid. Ville nämligen boka ett nytt besök för lasring och en sådan tur jag hade...han hade besök från Sthlm och han kunde lasra mig på studs. Så nu är man svullen på ankeln igen och snart väntar ett samma kliande!!

Nu har vi främmande från Sthlm, Jörgens farbror Putte och hans son Jesper är på besök. De sitter just nu och käkar och efter det så bär det av till Skule, för att säga hej till Berit och Jimmy. De åker nämligen till Göteborg imorgon för att hälsa på mattsson!


Drickespaus efter 1/2 vägen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0