Knockad

Var som vanligt ute på den dagliga morgon promenaden med Ilska och som vanligt busar vi och när hon kutar förlångt bort ifrån mig så brukar jag lägga mig ner i snön så att hon inte ser mig. Då kommer hon oftast tillbaka för att se vad jag tagit vägen.

Det har aldrig hänt något tidigare när jag lagt mig ner, men den här gången så springer hon rätt in i mig och så klart så kommer hon åt min näsa med hela sin käft!

Aj...det gjorde ont som F-n, iiilade i hela huvudet och jag förväntade mig att det skulle fors blod ner...som tur var blev det bara ett litet skrapsår på näsan, ser mest ut som om en katt klöst mig :) men bultar och bankar gör det!

Stackars lilla mig!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0