Hej mitt Vinterland!!

Ja nu är det verkligen vitt ute, HÄRLIGT!
Idag gick Ilska och jag till skogs på morgonen...men oj vilken snö det var där!
Men det stoppar inte oss från att spendera några timmar där :)


Jag hade med mig ett rktigt snö spöke i skogen ;)

Å plogbil aggerade hon oxå...

fast snön gick upp till halsen på henne ;)


jobbigt var det, men Ilska skulle promt gå först!


men mysig var det...å jobbigt!

Pust....

matte tog lite lång tid på sig ibland, så då fick Ilska vänta!

men när snön började gå upp till min midja, då fick det vara nog...då vände vi och gick i våra spår tillbaka. Pust! Vi var faktiskt ute över 1,5 tim. och plumsade i snön!


men i eljuspåret var det lite mindre snö och där kunde man stanna till och beundra det vackra vita vinterlandet som moder jord skapat! Ja...att lite snö kan göra naturen så förtrollande vacket....helt fascinerande!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Gud va kul och se någon annan som har en blogg om sin hund! JAg började tro att jag var den enda. Tycker din blogg är jätte fin:)Kika gärna in på min om du har lust :) God Jul :)

2010-12-23 @ 07:48:38
URL: http://emmaoloke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0