DRrrraaaag!!

JA!!! Idag har VI varit och kört lite drag.....och nog var det drag vill jag lova :)
Marre tog bilder...

KLARA.........


Färdiga......

GÅ!!!!

Å nog jäklar gick det undan kan jag lova. Drifwa och Ilska har inte kört drag tillsammans på länge, så här kutades det för livet! Det var bara att försöka hålla sig kvar på sparken stående :P  Ja adrenalinet var på topp det kan jag lova er...


Sötnosarna, hur duktiga som hells var de, kutade hela vägen fram och tillbaka. De enda gångerna som jag fick sätta ner foten i backen var för att sakta in farten inte för att sparka på :)

När vi kom tillbaka till Marre och Therese, så ville ju Ilska så klart in och hälsa på Pajas och Saffe. Och då passade jag på att surra lite med Marre och Therese :D


Nu är det inte länge kvar...


Nu är det en riktigt rejäl kula ;)

Ja sedan bar det iväg hem för att jobba lite och nu sitter jag här och bloggar om vår underbara morgon!
Tack för lånet av hund Marre ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0