Lugnet

Ja idag när Ilska och jag tog vår morgon prommis var det verkligen ett lugn som låg över ö-vik!
Det var alldeles tyst, inte en enda bil mötte vi när vi var ute. Man kunde till och med höra fågelkvittret!
Det är så skönt att vara ute och gå på morgonen, då de flesta ligger och drar sig i sängen är Ilska och jag ute och går.
Lillgumman är alldelse knäckt idag hon ligge roch sover utnder bordet, det blev en hård kväll igår för henne, hon fick bada och sprinag av sig riktigt när vi var på stranden!

Idag ska jag försöka städa lite eftersom det är så dåligt väder ute, hade planerat att åka till skogen och hitta mig lite mer bär, men får helt enkelt ändra mina planer.
Sedan är det ninja träning ikväll, känner mig inte så taggad just nu men hoppas att det kommer under dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0