Behandling av tummen

Ja idag har jag varit och fått behandling på min lilla tumme hos PG.
Han klämde och kände lite på den och sedan körde han laser och satte nålar i min tumled.

Jepp sådana nålar 4 st. på min lilla tumme. Har gjort akupunktur förr men denna gången tyckte jag att det kändes väldigt mycket och för inte tala om när han kom in efter 20 min. och vred om dem. Det kändes vill jag lova ;)
Han sa att jag inte fick belasta tummen på några dagar nu, så att svullnaden går ner oxå ska jag tillbaka imorgon igen för att sticka lite mera nålar i tummen!

Annars har jag jobbat på fm. och på em. tog jag Ilska med mig i bilen och åkte upp till vargropen så hon fick springa av sig lite.

Och ja det var så klart vattenpölar som gällde för henne efter att hon hade sprungit sig varm =)

Till min käre kusin Cicci: Godmorgon på dig med! och allt är bara bra med mig förutom min onda tumme =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0