Anna och Troja

Ja idag hade Ilska och jag en date med Anna Ögren och hennes hund Troja.
Anna är en gammal barndomskompis till mig, vi umgicks mycket när vi var små, och jag har inte träffat Anna på flera år. Men tack vare facebook, jag tro det eller ej men ibland är den bra att ha =) så har jag tagit upp kontakten med henne igen.

Lite lustigt att hon precis flyttat till Vintergatan som inte alls är långt ifrån mig, så vi bestämde träff utanför Östra kl.11 och promenerade upp i skyttis skogen. Ilska och Troja är nästan lika gamla Ilska 2,3 och Troja 2,6 så de rök ihop några gånger eftersom de hade svårt att komma överrens om vet det var som skulle bestämma över vem!
Tror inte attdet riktigt blev bestämt under promenadens gång, de turades om lite! Tur att de är 2 ungefär liknande hundar så de tålde lika mycket stryk båda två och morrade och skällde lika mycket =)

Vi bestämde att detta inte var sista gången som vi sågs...eftersom vi båda har hundar så måste vi ju ut och gå i ur och skur båda två. Känns riktigt skönt, eftersom det regnade idag, men vad spelar det för roll, hunden måste ju gå ut ändå!


Ilska och Troja

Fick lära mig lite tips på hur man lär hundar trick av Anna, så nu ska här övas!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0