Lydnad

Ja Ilska och jag har precis kommit hem från en liten promis och jag passade på att träna lite lydnad när vi ändå var ute.
Gick upp till Skyttis till grusplanen som finns där, den som är inhängnad. Där tränade jag lite "fot" med och utan koppel, trodde aldrig att det skulle gå utan koppel...men en liten bit gick det =)
Sedan blev det "stanna" och jag gick iväg en bit och hon skulle sitta kvar på samma ställe tills jag ropade på henne att hon fick komma. Jag blev positivt överraskad trodde inte att Ilska skulle vara så duktig som hon var!
Vilken toppen tjej jag har här hemma ;)


Det blev stanna....


Å stanna...


Å kom hit då!!


Å så klart blev det belöning med lite godis och en pinne och så klart begav hon sig till den enda snöhögen på grusplanen =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Eva

Vad duktig hon var.Hon tog sista chansen på snöhögen.Men det kommer väl snart några pölar med vatten som hon kan bada i.Ha det så bra! Vi hörs!

2010-04-27 @ 06:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0